czwartek, 17 sierpnia 2017

TAG: 20 PYTAŃ URODOWYCH

Przepraszam, jestem małym leniwcem i nie chce mi się tłumaczyć pytań, ale zakładam, że większość w miarę operuje angielskim, więc dacie radę. Poza tym będę tak na nie odpowiadać żeby starać się zawrzeć pytanie w odpowiedzi.

1. What is the one product you'd grab if your house was on fire?
Pomadka welurowa Jeffree Star w odcieniu Redrum. Ponieważ jest to najdroższa i najlepsza pomadka jaką mam.

2. Which beauty vlogger would you want to do your makeup?
Bardzo nie lubię kiedy ktoś mnie maluje i dotyka mojej twarzy, ponieważ uważam, że sama robię to najlepiej. Jednak gdybym już musiała wybrać to zaufałabym tylko którejś z tych trzech kobitek, jeśli chodzi o polski YT : Maxineczka Katosu lub Karolina Zientek.

3. What celeb do people think you look like?
Chyba nie ma takiej osoby, do której jestem podobna. Jestem jedyna w sowim rodzaju hehe. Aczkolwiek czasami na zdjęciach dostrzegam, że mam podobny kształt twarzy do Dody.

4. What beauty product do you save for date night?
Podobnie jak w pierwszym pytaniu, produktem, który jest u mnie na specjalne okazje jest pomadka od Jeffree Star.

5. Which of your guy friends takes longer than you to get ready?
Nie mam pojęcia, ile szykują się moi znajomi płci męskiej. Więc nie wiem,  kto szykowałby się dłużej ode mnie.

6. If you could create your own miracle beauty product, what would
Byłaby to “make up maska”, wstajesz rano i zamiast półgodziny przed lustrem spędzasz 3 sekundy, przy czym Twój makijaż wygląda jakbyś dopiero go zrobiła, nie widać maski.

 7. What's your best beauty tip?
Jak wyjadę maskarą na powiekę, czekam aż zaschnie i zdrapuje ją patyczkiem kosmetycznym.

8. What beauty products do you love to splurge on?
Jest to bardzo ciężkie pytanie, ponieważ ogólnie jeśli chodzi o makijaż to jestem zwolenniczką tańszych zamienników. Na pewno żal byłby mi pieniędzy na tusz do rzęs, podkład, puder i bazę, ponieważ to zużywam w ilościach hurtowych. Nie żal mi pieniędzy na pędzle, ponieważ ten produkt jest wieczny, no i chyba na cienie oraz inne produkty prasowane  typu róż, bronzer i rozświetlacz, ponieważ też służą latami.

9. What beauty vloggers would you bring on a shopping spree?
Myślę, ze byłaby to Agnieszka Grzelak, ponieważ potrafiłaby doradzić mi w kwestii urodowej, a przy tym jest szczera i dosadna i powiedziałby mi w czym będę wyglądać źle.

10. What is your signature scent?
Niestety nie ma takiego zapachu, który byłby kojarzony tylko ze mną, ponieważ perfumy bardzo mi się nudzą, więc bardzo szybko je zmieniam. Jednak zapach, którego miałam aż dwa (mój rekord) opakowania to  Enigma od Oriflame i myślę, że gdybym nie miała innych pozycji na sezon jesienno-zimowy to chętnie bym do niego wróciła.

11. I am on an endless quest for the perfect.........
Aktualnie szukam dziennego rozswietlacza, Czegoś co da delikatny efekt rozświetlonej, mokrej skóry bez drobinek. Merry Lou tak daje drobinami po oczach, że nadaje się tylko na wieczór.

12. How many beauty products does it take to get you ready?
Jeśli dobrze policzyłam i o niczym nie zapomniałam to byłoby to około 15 produktów.

13. What lipstick/ lip gloss is in your purse right now?
Loreal Paris, L'Oreal Nude and Cute Lipstick, Rouge Caresse 504

14. Who is your celebrity beauty icon?
Chyba nie mam swojej ulubionej celbrytki - ikony urodowej.

15. Name the beauty brand you'd most love to be a spokesperson for.
Chyba, żadnej marki nie chciałabym być rzecznikiem, ponieważ pod żadną marką nie podpisuje się w 100%, każda ma marka ma swoje hity i buble.
  
16. What's your current nail polish?
Na pazurkach aktualnie u mnie gości Freedom 423. Piękny wakacyjny odcień.

17. Fave mascara right now?
Najlepsza mascara jaką miałam to tusz z serii The One Volume Boost od Oriflame.  Żadna maskara do tej pory tak genialnie nie wyglądała na moich rzęsach.

18. The last thing you bought at Sephora?
Kostka do kąpieli o zapachu piwonii.

19. I try never to be seen without wearing .........

Nie ruszam się nigdy bez maskary, nakładam nawet na plażę.

20. What's one beauty product you'd always recommend?
Cienie Melkior, idealna pigmentacja, świetnie się rozcierają, nie znikają, nie rolują i niewiele kosztują.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz