poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Oriflame, Very Me, Preppy Chic Eye Shadow - Cień do powiek






Cienie zakupione dość dawno temu w Oriflame, odnalazłam je gdzieś na dnie mojego kufra i przypomniało mi się dlaczego były tam i dlaczego nigdy o nich nie pisałam. Lekko mówiąc są beznadziejne. Są to najgorsze cienie jakie w życiu miałam, nawet te od chińczyka są lepsze, serio... Pigmentacja jest po prostu żałosna, są bardzo twarde, pomysł połączenia trzech w jednym kółeczku też średni, ponieważ trzeba bardzo uważać, żeby pędzlem przy okazji nie dziabnąć sąsiadującego koloru, no i trwałość... to są jedyne cienie, które na moich oczach mimo wcześniejszego odpowiedniego przygotowania powieki i położenia na nie bazy rolują się w załamaniu i blakną w ciągu dnia. Koszmarek nie cienie. Ostrzegam gdyby jeszcze gdzieś były albo o zgrozo powróciły do oferty...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz