piątek, 25 sierpnia 2017

Dobroczynny aloes

Czy wiecie, że aloes ma tyle właściwości ile jest jego odmian? Mianowicie aż 400! Nie będę przynudzać, przedstawię wam tylko te według mnie najciekawsze.

źródło: herbzone.pl

Postanowiłam ostatnio nabyć polecany wszędzie aloes z marki Holika Holika i nim przyjdzie, chciałam dowiedzieć się o nim więcej, zatem przekopałam Internet i zebrałam dla was najistotniejsze informacje.
Aloes pochodzi z Półwyspu Arabskiego i z Afryki, a o jego korzystnym dla zdrowia działaniu wiedziała już starożytna ludność Egiptu, Chin i Indii.
- dodany do pasty do zębów pomaga zwalczać stany zapalne dziąseł, ponieważ ma działanie bakteriobójcze,
- wchłania się 4 razy szybciej niż woda, zatem jest idealnym nawilżaczem skóry, jednocześnie silnie regenerującym
- ma także w sobie naturalne filtry UV!
- przyspiesza gojenie się ran
- zawarty w odżywkach do włosów, wzmacnia je ze względu na wysoką zawartość witamin i minerałów
- w przypadku skóry w wieku eleganckim poprawia jej elastyczność, poprzez naturalną  zdolność  aloesu do syntezy elastyny i kolagenu
- dodany do pomadek ochronnych, idealnie chroni przed wiatrem i mrozem
- ze względu na swoje działanie bakteriobójcze wykorzystywany jest również w antyperspirantach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz