czwartek, 24 sierpnia 2017

Kolastyna, Luxury Bronze, samoopalacz w kremie, ciemna karnacja, 75 ml



Produkt przedziwny, specjalnie wzięłam dla ciemnej karnacji, żeby efekt był bardziej intensywny. Jakie było moje zdziwienie kiedy nie było żadnego efektu na skórze, lekki efekt pojawia się po kilku zastosowaniach, np. kilka dni z rzędu rano i wieczorem. Skład pozostawia wiele do życzenia ponieważ na drugim miejscu w składzie jest parafina, produkt jest bardzo gęsty i tłusty. Nie śmierdzi się kurczakiem, przy nakładaniu czuć zapach czekolady i to chyba jego jedyny plus. Kupiłam go żeby używać nie tylko na twarz, ale i ramiona. Z racji "przepięknej" jesieni tego lata i opaleniu rękawków  na "Grażynkę", kiedy raz, jakieś dwa miesiące temu pojawiło się słońce... postanowiłam wyrównać je samoopalaczem. Nałożyłam go nierówno, ponieważ część samoopalacza zjechała mi na opaloną skórę, moje zdziwienie sięgnęło zenitu, ponieważ samoopalacz w ogóle nie chwycił nieopalonej skóry, za to pogłębił opaleniznę w miejscu, w którym już była, z plamą na ramieniu i nieopalonymi rękawkami wyglądałam jeszcze lepiej... Mój odcień skóry jest typowo ciepły z szarymi, oliwkowymi tonami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz