poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Paleta Cieni Zoeva Cocoa Blend





Nie będę wam wrzucać swatchy, ponieważ w Internecie jest tego mnóstwo, a ja chyba jestem ostatnia w blogosferze, która ma tę paletkę. Potwierdzam, że wszystko co zostało o niej powiedziane to absolutna prawda. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, idealnie się blendują. Beżowy to najlepszy beżowy jakie używałam do tej pory (najbardziej dotąd byłam zadowolona z Kobo). Ten złoty pod beżem to najpiękniejsze metaliczne wręcz foliowe złoto jakie widziałam, każdy z tych cieni jest niezaprzeczalnie oryginalny, niepowtarzalny. Jednak... Gdy zaczynamy nakładać je na oczy okazuje się, że różnice kolorów pomiędzy poszczególnymi odcieniami są tak małe, że nie wychodzi z tego nic dobrego. Niemniej jednak gdy używamy pojedynczo z innymi cieniami efekty są po prostu cudne! Także paleta pomimo, wygodnego kartonowego opakowania nie nadaje się na wyjazdy, brakuje mi w niej czystej bieli.

1 komentarz: