wtorek, 12 lipca 2022

Mediheal, Masking Layering Ampoule Hydra Shot (Ampułka tonizująco-nawilżająca)


Producent nie napisał na opakowaniu jak tego używać tzn. jak często, więc ja za pierwszym razem wylałam sobie pół takiej ampułki na twarz. Dla mnie coś co jest w ampułce a system otwierania powoduje wtłoczenie powietrza z zasady jest jednorazowe (czemu nie cała na raz? za dużo:D). Efektem po użyciu jednorazowo połowy opakowania byłam zachwycona (miękka, głądka skóra jeszcze następnego dnia), więc tydzień poźniej powtórzyłam kurację i zaczęłam szukać o tym kosmetyku informacji w sieci. Sama go nie kupiłam, był chyba w jakimś boxie kosmetycznym i o zgrozo podobno kosztuje 7 dych! Okazuje się, że taka ampułka ma starczyć na tydzień regularnego stosowania, a sam produkt jest jak serum... Konsystencja jest wodnista i przypomina esencję z maseczek w płacie.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz