czwartek, 27 grudnia 2018

Denko grudniowe



Pielęgnacja:

- Oriflame - Dezodorant do stóp z wodą pomarańczową Feet Up Summer Cooling - 34010
- Oriflame - Perfumowany balsam do ciała Tenderly - 32494
- Oriflame, Oczyszczająca maseczka Pure Skin 32650
- Isana, Olejek pod prysznic
- Delia, Spray do stóp 100ml GOOD FOOT PODOLOGY
- Yves Rocher, żel pod prysznic z morelą i rozmarynem

Kolorówka:

- Maybelline, Brow Precise, maskara do brwi, Deep Brow, 8 ml (produkt niemający końca, starczył prawie na półtora roku codziennego używania!)
- Oriflame - Tusz do rzęs The ONE Hypnotic Depth - 32435


Zapachy:

- Oriflame - woda toaletowa Tenderly
- Bath&Body Works Mgiełka do ciała o zapachu melona i kiwi.


Włosy:

- Yves Rocher, Ochronna odżywka przeciw zanieczyszczeniom z wyciągiem z moringi
- Wellaflex Frizz Control - pianka

4 komentarze:

  1. Spore denko! W spisie kosmetyków nie zabrakło przypadkiem Isany i maski od Oriflame ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie tak patrzę, że zakręcona jestem i chyba zabrakło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten olejek Isany, i o ile do działania nic nie mam, to zapachu znieść nie mogę ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie mogłam znieść zapachu na początku, ale myję w nim gąbki już od prawie dwóch lat i tak średnio po roku, mój nos się do niego przyzwyczaił:D

    OdpowiedzUsuń