niedziela, 3 lipca 2016

TAG: TO CZY TAMTO?


Makijaż:

Bronzer czy róż do policzków?

Nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez jednego i drugiego, ale przyznam szczerze, że kiedyś nie wiedziałam do czego służy ten pierwszy. Bez różu moja buzia nie wygląda dobrze, brak jej rumieńców, więc jeśli miałabym kiedyś z czegoś zrezygnować to byłby to bronzer.

Szminka czy błyszczyk?

Kiedyś wybrałabym błyszczyk, aktualnie używam pomadkę+błyszczyk, najbardziej podoba mi się efekt jaki daje to połączenie. Używam też samych pomadek, ale mam wrażenie, że szybko znikają z ust. Więc chyba zostanę przy błyszczyku.

Liner czy tusz do rzęs?

Zdecydowanie tusz do rzęs, nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez pomalowanych rzęs.

Podkład czy puder?

Przy mojej mieszanej cerze jedno i drugie, ale gdybym miała z czegoś zrezygnować to jednak puder, wtedy wybrałabym podkład zastygający.

Neutralne czy kolorowe cienie do powiek?

Lubię jedne i drugie, ale na co dzień wybieram neutralne.

Prasowane cienie czy pigmenty?

Zdecydowanie prasowane, są łatwiejsze w obsłudze, a ja należę do leniwców.

Pędzle czy gąbki?

Zależy do czego, ale jednak pędzle, no bo w jaki sposób miałabym nałożyć i blendować cienie sypkie za pomocą gąbki??:P

Paznokcie:

OPI czy China Glaze?

Pierwszego nie miałam, Z Chiną mam złe wspomnienia.

Krótkie czy długie?

Zdecydowanie długie.

Akryle czy naturalne?

Naturalne.

Ciemne czy jasne lakiery?

Ciemne.

Moda:

Dżinsy czy spodnie dresowe?

Dżinsy.

Krótkie czy długie rękawy?

Długie, jak już mówiłam jestem zmarźlakiem.

Sukienki czy spódnice?

Sukienki.

Paski czy krata?

Krata.

Klapki czy sandały?

Sandały.

Szale czy kapelusz?

Szale.

Wisiorek czy bransoletka?

Lubię jedno i drugie.

Obcasy czy plaska podeszwa?

Ze względu na funkcjonalność płaska podeszwa, ze względu na to jak pięknie wygląda noga na obcasie to pierwsze. Na co dzień płaskie.

Buty kowbojskie czy sportowe?

Trampki.

Marynarka czy bluza?

Marynarka gdy wychodzę, w domu bluza.

Włosy:

Proste czy kręcone? 

Chociaż mam kręcone, wolę proste. zazwyczaj tak jest, że mało kto jest zadowolony z tego co dała mu Matka Natura.

Kok czy kucyk?

Kucyk.

Wsuwki czy spinki?

Wsuwki.

Lakier czy żel?

Lakier.

Długie czy krótkie?

Długie.

Ciemne czy jasne?

Ciemne.

Prosta grzywka czy skośna?

Nie posiadam, ale jeśli miałabym się zdecydować na ten krok, to raczej prosta.

Związane czy rozpuszczone?

Wolę siebie w rozpuszczonych, ale wygoda spowodowała, ze częściej noszę kucyk.

Random:

Słonce czy deszcz?

Słońce.

Lato czy zima?

Lato.

Wiosna czy jesień?

Wiosna, bo zaczyna się robić ciepło i jest pięknie.

Czekolada czy wanilia?

Jestem czekoladoholiczką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz