sobota, 9 lipca 2016

TAG: Mój pierwszy raz



1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?

 Nie.

2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy. 

Nie pamiętam

3. Jak była twoja pierwsza praca?

Ścieliłam rodzicom łóżko za pieniądze:D

4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała? 

Chłopak.

5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś? 

Koleżanka.

6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem? 

Irlandia.

7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc? 

U koleżanki na imprezie.

8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś? 

Chłopak.

9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś? 

Wyłączyłam budzik.

10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś? 

Nie pamiętam.

11. Pierwsza złamana kość. 

Lewy obojczyk.

12. Pierwszy piercing. 

Nie mam nawet przekutych uszu.

13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.

 Irlandia

14. Pierwszy film, który pamiętasz. 

Sami swoi

15. Pierwsza uwaga w dzienniczku. 

Byłam prymuską.

16. Pierwszy współlokator. 

Koleżanka ze studiów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz