piątek, 1 lipca 2016

TAG: Kierowcą Być


1. Za którym razem zdałaś/eś prawo jazdy?

Za trzecim.

2. Ile lat masz już prawo jazdy?

W grudniu minie siedem lat.

3. Jakie kategorie prawa jazdy posiadasz?

A,B

4. Jakim samochodem odbyłaś/eś swoją pierwszą samodzielną jazdę?

Fiat 126p, pieszczotliwie zwany maluchem.

5. Za co dostałeś/aś pierwszy mandat?

Parkowanie, z moją ślepotą nie zauważyłam parkometru.

6. Twój ulubiony zapach do samochodu.

Brak.

7. Jaki rodzaj muzyki słuchasz jeżdżąc autem?

Rock.

8. Co jest dla ciebie "Must Have" w twoim aucie?

Radio.

9. Jak często sprzątasz swoje auto?

Wtedy, gdy jest brudne;p

10. Jaka była twoja najdalsza podróż samochodem jako kierowca?

300 km

11. Czy zdarzyło ci się kiedyś złapać gumę i zmieniać przebitą oponę?

Odpukać, na szczęście nie.

12. Mapa papierowa czy nawigacja?

Nawigacja.

13. Czy lubisz podróżować jako pasażer?

Absolutnie nie, mam chorobę lokomocyjną.

14. Preferujesz spokojna czy szybką jazdę autem?

Szybka.

15. Czy zawsze zwracasz uwagę na znaki? 

Zdarza się, że nie.

16. Co najbardziej denerwuje Cię u innych kierowców?

Jazda wolniej niż pozwalają znaki, niezdecydowanie, nie używanie kierunkowskazów, zajeżdżanie drogi i nie patrzenie w lusterka.

17. Jaką porą roku najbardziej lubisz jeździć autem i dlaczego?

Latem, nie muszę odkopywać popciowozu spod śniegu i bać się że wpadnę w poślizg.

18. Jazda w dzień, czy w nocy?

Jak już mówiłam, jestem ślepakiem. jazda w nocy to dla mnie horror, ledwo co widzę i oczy szybciej mi się męczą.

19. W czasie upału otwarta szyba czy klimatyzacja?

Niestety otwarta szyba i szyberdach, będący namiastką cabrio. Na klimę mnie nie stać, bo wszystkie pieniądze przepuszczam na kosmetyki.

20. Jaki jest twój wymarzony samochód?

Czerwony Cadillac Eldorado Biarritz


lub:


Volkswagen Transportet T1

Dlaczego nie żyłam w latach pięćdziesiątych? A może właśnie żyłam dlatego te dwa pojazdy budzą we mnie taki zachwyt:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz