wtorek, 5 lipca 2016

TAG: DZIEWCZYNY MAJĄ GŁOS!


1. Cieszę się, że jestem dziewczyną, ponieważ.. mogę się malować
2. W poprzednim wcieleniu prawdopodobnie byłam... kotem, lubię być drapana po plecach.
3. Gdybym mogła być kosmetykiem byłby to ... błyszczyk.
4. Kraj w którym mogłabym mieszkać... Tajlandia wygląda ok.
5. Gdy mam dużo pieniędzy wydaję je na... (tu was nie zaskoczę) kosmetyki i jedzenie.
6. Osoba, którą podziwiam to.... mój tata, za to że od lat prowadzi własny biznes i radzi sobie z tym.
7. Najbardziej romantyczne miejsce to... zachód słońca nad mazurskimi jeziorami.
8. To chciałabym zrobić zanim umrę... przejechać się czerwonym Cadillackiem po Route 66.
9. Za to mogłabym zabić... za używanie bez pytania i nie odkładanie na miejsce moich kosmetyków (żart)
10. To rzecz, o której nikt o mnie nie wie... nie przypominam sobie takiej rzeczy.
11. Program który mogłabym prowadzić w telewizji to... metamorfozy.
12. 3 produkty, które zabrałabym na bezludną wyspę... krem z filtrem, pomadkę i telefon z dostępem do Internetu.
13. Uważam za sukces... to gdzie teraz jestem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz