wtorek, 27 czerwca 2023

Dziś post nietypowy:)

 

Dziś mija dekada, odkąd zamieściłam pierwszy post na blogu! Z tej okazji chciałabym przypomnieć kim jestem:-) Za dwa tygodnie lat 33. Autorka także bloga: https://z-zycia-belfra.blogspot.com/

 W tym roku zaliczyłam chyba najdłuższą przerwę w publikacji (ponad miesiąc, za co przepraszam i postaram się więcej takich przerw nie robić). Musiałam pozbierać się po zerwanych zaręczynach. Przyznaję, że przeszłam też kryzys twórczy i zastanawiałam się czy dalej to kontynuować, przecież teraz wszyscy są na tik tokuJ

Z wykształcenia dziennikarz pracujący w szkole i uczący obcokrajowców języka polskiego jako obcego. Z pasji testerka kosmetycznych nowości, makijażystka z epizodem manikurzystki, która od prawie dwóch lat jest na diecie ketogenicznej i od trzech lat interesuje się mocno tematami zdrowotno-dietetycznymi pochłaniając książki w tym temacie. Dlaczego? Z potrzeby – niedoczynna hashimotka, której dzięki odpowiedniej diecie i suplementacji udało się nieco zejść z dawki białej porannej tabletki (mocno wierzę, że nadejdzie taki dzień, że pozbędę się jej całkiem). 

Kocham wodę i moje serce jest rozdarte pomiędzy Mazurami (gdzie spędziłam pierwsze 19 lat swojego życia), a Bałtykiem, gdzie mieszkam od 8 lat. Nie umiem pływać, ale patrzenie na wodę jest mega kojące i uspokajające. Uwielbiam gotować i jeść toteż często grane są samotne wycieczki rowerowe tudzież bieganko, żeby zanadto się nie utuczyć.  

Od października do końca marca (sporadycznie) w moich żyłach płynie czerwone wytrwane, w pozostałym okresie mohito bez cukru.

Oficjalnie singielka, ponieważ po co żyć niesatysfakcjonującym związku?

Dziękuję, że ze mną jesteście i czytacie, może macie do mnie jakieś pytania?:) Może chcielibyście poczytać o czymś innym niż kosmetyki? Przepisy? Dieta keto?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz