poniedziałek, 12 czerwca 2023

Bell, HYPOAllergenic, Perfect Skin Liquid Make-up by Marcelina (Hipoalergiczny płynny podkład udoskonalający)

 


Podkład kupiłam i nie otwierałam przez kilka miesięcy (używałam innych). Po tym czasie słowo płynny nie istnieje... Podkład okrutnie zgęstniał (mam wrażenie, że jakimś cudem woda z niego odparowała) i myślałam, że nie będzie nadawał się do użytku, jednak zaryzykowałam nałożenie na twarz i uważam, że wygląda bardzo fajnie. Niestety jest tak gęsty, że nie da rady nabrać go pipetą. Ma mocne krycie a cera wygląda jak u porcelanowej lalki, jest satynowa. Trwałość również oceniam na wielki plus, bo chyba jest to najbardziej trwały podkład drogeryjny jakiego używałam, po całym dniu noszenia, dalej wygląda praktycznie nienagannie i nie wyświeca się w strefie T. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz