wtorek, 8 maja 2018

Ingrid, Baza pod makijaż rozświetlająco - wygładzająca


Zacznę od tego, że miałam być testerką bazy pod makijaż od Ingrid Cosmetics ale drogeria internetowa horex.pl nie wywiązała się ze współpracy i pomimo wielu prób kontaktu z mojej strony nie odpowiedziała na żadnego maila, dlaczego moja przesyłka nie dotarła, z tego miejsca pragnę wam odradzić zakupy u nich, jak też ja poczyniłam i udałam się po mój egzemplarz do Hebe.

Jak widać na załączonym obrazku baza dość mocno rozświetla. Niestety po nałożeniu nawet lekko kryjącego podkładu i pudru efekt ten znika. Ale znalazłam na to sposób, mieszam ją w proporcji 1:1 z podkładem, zabiera mu trochę krycia ale sprawia, że drobinki są widoczne a skóra pięknie rozświetlona. Nie zauważyłam niestety aby jakoś przedłużała trwałość makijażu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz