poniedziałek, 20 listopada 2017

Rimmel, Lasting Finish 25HR Breathable, podkład, SPF 20, 100 Ivory, 30 ml



Powiem szczerze, że jestem zaskoczona tym, że podkład wytrzymał na mojej buzi praktycznie cały dzień, co jest nie lada wyczynem. Oczywiście nie obyło się bez poprawek w strefie "T", po 3 godzinach musiałam zmatowić się bibułką, a po 5 dołożyć warstwę pudru. Na policzkach praktycznie przez cały dzień wyglądał jak świeżo nałożony. Podkład jest bardzo lekki (wydobycie go z opakowania przy tej konsystencji dołączoną szpatułką to horror) i takie ma krycie, udało mi się je zbudować do średniego, ale nie wyglądał zbyt dobrze, szczególnie, gdy przeszłam do aplikacji pudru... No i jego oddychające właściwości... gdy tylko go nałożyłam miałam wrażenie wręcz zaklejenia porów i tego, że moja skóra w ogóle nie oddycha! Pierwszy raz miałam takie coś po podkładzie, ale minęło to w ciągu dnia. Podsumowując podkład będzie idealny dla osób z cerą normalną i nienaganną, ale i tak jestem bardzo zadowolona z tego jak się utrzymał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz