niedziela, 19 listopada 2017

Mixa Hyalurogel, Żel micelarny zmniejszający uczucie ściągnięcia



Powiem szczerze, że miałam duże oczekiwania co do tego produktu. Ponieważ jest to dla mnie nowość jeśli chodzi o formułę, ucieszyłam się tez ogromnie, gdy przeczytałam, że nie powoduje uczucia ściągnięcia i nawilża. Zdziwiłam się bardzo, gdy przeczytałam opinie na wizaż.pl, które w 90% były pozytywne. Dla mnie jest to bubel. Po pierwsze i najważniejsze, nałożony na wacik w ogóle nie zmywa makijażu, on go tylko lekko rozmazuje, po drugie nawet jak już zmarnujemy tonę wacików i kupę czasu a nasza cierpliwość zostanie mocno nadszarpnięta okazuje się, że ni to nie nawilża, ni to nie zmniejsza uczucia ściągnięcia skóry... Pozornie zostawia twarz czystą, ale taką oblepioną, więc zrobiłam jeszcze test wacika nasączonego płynem micelarnym i okazało się, że mimo, że zmarnowałam go na raz chyba z pół butelki, pół opakowania wacików i pół godziny mazania sobie mejkapu pomieszanego z żelem po twarzy, wacik nadal był brudny. Szczerze nie polecam. No chyba, że nie nosicie na codzień makijażu tylko chcecie na noc przetrzeć twarz z zanieczyszczeń, w tej roli chyba lepiej się sprawdzi.

2 komentarze:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie testowałam tych produktów, ale dobrze wiedzieć, że ten się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń