niedziela, 22 października 2017

Oriflame, Krem uniwersalny Tender Care z olejkiem z nasion żurawiny - 33446


Krem uniwersalny, to produkt, który jest w mojej kosmetyczce od lat. Stosowałam go dawno przed tym nim 10 lat temu zostałam konsultantką Oriflame. Nie wyobrażam sobie, że mogło by go nie być w mojej kosmetyczce. Jako, że dawno nie pisałam o jego właściwościach, za każdym razem odsyłałam was do starszych wpisów to pozwolę je sobie w tym poście przypomnieć. Jest to produkt wielofunkcyjny. Można go stosować na usta jako balsam, na suche łakocie, pięty lub kolana oraz skórki wokół paznokci. Doskonale łagodzi również ukąszenia po komarach, a nawet pomaga skórze po kąpieli słonecznej. Mimo maleńkiego opakowania jest wydajny, bo starcza nawet na pół roku użytkowania. Ostatnio odkryłam również, że jest wybawieniem na alergie skórne, a także na usta jako baza pod matowe pomadki. Wersja z żurawiną pachnie subtelnie ale pięknie.

1 komentarz:

  1. Nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam jakiś kosmetyk z Oriflame. Z chęcią bym jednak powróciła do tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń