poniedziałek, 2 października 2017

Bell, Matowy puder brązujący nr 01



Gdy po raz pierwszy sprawdziłam go na ręce, nie byłam do niego przekonana, ponieważ mamy lato i złapałam nieco promieni słońca, bałam się, że po prostu nie będzie widoczny na mojej twarzy. Niepotrzebnie, można budować nim intensywność koloru. jest to odcień idealny zarówno do konturowania jak i brązowienia twarzy, ponieważ ma delikatnie ciepły odcień, ale nie wpada w czerwień. Porównując go do innych produktów tego typu jest to coś pomiędzy odcieniem 505 i 509 pudrów do konturowania z Inglota. Daje naprawdę łady, nieprzerysowany efekt. Na uwagę zasługuje fakt, przepięknego wytłoczonego kwiatu i niska cena. Na twarzy utrzymuje się cały dzień, nie ściera i i nie traci na intensywności, idealnie blenduje się z innymi produktami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz