środa, 5 lipca 2023

TRESemme, Violet Blonde Shine, Conditioner with Pearl Extract and Violet Toning Pigments (Odżywka do włosów blond, rozjaśnianych lub siwych)

 


Zacznę od tego, że moje włosy ani nie są rozjaśniane ani siwe. Odżywkę kupiłam, ponieważ po pierwsze była w dobrej cenie, a brałam rodzicielce i tak znalazła się druga w moim koszyku. Pomyślałam sobie, że skoro coś jet do włosów mocno rozjaśnianych to będzie je świetnie nawilżać i regenerować a poza tym, osobiście nie lubię moich złocistych refleksów we włosach i po cichu liczyłam, że może będzie je likwidować. Nie udało się, ale to nie znaczy, że u blondynek nie zadziała. Odżywka zawiera silikon, zatem moje kręćki z nią współpracują. Ułatwia rozczesywanie, trochę wygładza, przeciętniaczek. Nie powoduje puszenia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz