wtorek, 14 lutego 2023

Obsessive Spicy Perfumy z feromonami spray 30ml



 Jako perfumy nie przypadły mi do gustu kompletnie, chociaż zazwyczaj te zapakowane w różowe butelki są przyjemnie słodko-owocowe. Producent określa zapach jako orientalno-kwiatowy. Ni on orientalny, ni kwiatowy, ja czuję tylko znienawidzoną przez mój nos nutę ylang-ylang. Można by rzecz, że jak zwietrzeje gdzieś na szaliku to wręcz robi się nieco męski. A wietrzeje w tempie zastraszającym. Kupiłam w ciemno po opisie (a zapomniałam jak bardzo drażni mnie ylang-ylang). Po godzinie na skórze już go nie czuć. Ta niezbyt udana kompozycja zamknięta jest w uroczym flakonie na kształt kryształka. Przejdźmy do ich skuteczności... Uważam, że działają, nie tylko na płeć przeciwną, ale i na nosicielkę :-) Mieliście do czynienia z perfumami z feromonami? Może polecacie jakieś inne, bardziej przyjazne dla nosa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz