poniedziałek, 4 maja 2020

NYX Professional Makeup, High Glass Face Primer, Born to Glow!, Naturally Radiant Foundation, Born to Glow!, Radiant Concealer, High Glass Finishing Powder, High Glass Illuminating Powder



High Glass Face Primer (Rozświetlająca baza pod makijaż) - baza ma lekko perłowy ale beżowy odcień, naprawdę nieźle rozświetla skórę i o dziwo nie podkreśla zbytnio porów, efekt glass jest nią osiągnięty w 100%. Skóra wygląda na mokrą. Bardzo podoba mi się ten efekt.

Born to Glow!, Naturally Radiant Foundation (Naturalnie rozświetlający podkład do twarzy) - ma średnie krycie, kremową formułę, fajnie i długo leży na twarzy, jak na moją mieszaną buzię. Super wygląda w połączeniu z bazą rozświetlającą.

Born to Glow!, Radiant Concealer (Rozświetlający korektor do twarzy) - świetnie sprawdza się pod oczy, nie ma mocnego krycia, ale ładnie rozświetla. Nie wchodzi w zmarszczki, daje naprawdę fajny efekt zdrowej, wypoczętej skóry.

High Glass Finishing Powder (Puder utrwalający) - puder ładnie wygładza ale policzki tam gdzie nie ma porów, nałożony na czołu uwidacznia kratery i wygląda zamiast świetliście to ciężko i nieświeżo... Dla osób z suchą skórą byłby fajny, dla osób z mieszaną czy tłustą jak widać niekoniecznie.

 High Glass Illuminating Powder (Rozświetlacz prasowany) - nie polubiliśmy się, szukam wciąż na niego sposobu, ponieważ ma bardzo osobliwą formułę, jakby lekko kremową, próbowałam nakładać go palcem, pędzlem z normalnym włosiem, z syntetycznym, na mokro, na sucho, efekt mnie nie zadowala, to nie jest glow na miarę mojego ulubionego Face Illuminator Powder od My Secret, czy chociażby Mary Lou Manizer. Efekt rozświetlenia jest subtelny i na co dzień. Z kosmosu nas niestety nie będzie widać. Zdecydowanie najsłabszy produkt z całej rozświetlającej piątki, którą otrzymałam w ramach testu od Wizaż.pl. za co bardzo dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz