poniedziałek, 25 maja 2020

MAX FACTOR MIRACLE VEIL puder sypki rozświetlający Transculent 4 g



Kolejny z trzech rozczarowań zakupionych w Rossmannie. Mimo, że zapas pudrów mam na najbliższe dziesięciolecie to skoro wszystkie youtuberki krzyczą, że trzeba go mieć, bo jest taki cudowny to poleciałam i ja po niego... Podobno tańszy zamiennik Laury Marcier. Zacznę od ceny, która bez promocji to 73,99 zł za 4 gramy! Wspomniana Laura 230 zł za 29 g, więc czy oby na pewno jest tańszy? Przeliczając gramaturę bez promocji to Max Factor jest ponad  dwukrotnie droższy! No ale dość tej matematyki. Puder owszem fajnie leży na buzi i ją wygładza, ale jest to efekt jaki osiągam moim ulubionym pudrem z RCMA, a kosztuje on grosze w porównaniu z MAX Factorem. Drobinki rozświetlające pojawiają się gdzie nie gdzie, ale większego ich sensu nie widzę, bo jedna na kilka centymetrów kwadratowych twarzy to trochę słaby wynik jak na puder w nazwie rozświetlający. Ponadto takie rozstrzelenie dość dużych drobinek wygląda po prostu w moim odczuciu źle. Uwaga przy zdjęciach, może wybielać. Spodziewałam się fajnego pudru z efektem satyny... a jak wasze łowy na promocji w Rossmann? Lepiej niż u mnie?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz