sobota, 27 kwietnia 2019

PIXI Rose Tonic Tonik nawilżający


Mam mieszane uczucia co do tego produktu, ponieważ pachnie zacnie, sprawdza się fajnie zarówno normalnie jak i w roli maseczki tonikowej, ale kosztuje niemało i mam wrażenie, że pogarsza mi stan mojej wrażliwej cery. Mam problem z krostkami na brodzie (chyba trądzik różowaty albo jakieś uciążliwe uczulenie, którego nie mogę się już wyzbyć od dwóch lat), no i po użyciu tego produktu moja skóra na brodzie wygląda jeszcze gorzej, krostki są bardziej zaognione. Gdy używałam hydrolatu różanego cera wyglądała zupełnie inaczej, była uspokojona. A jakie są wasze  ulubione toniki?

4 komentarze:

  1. Szkoda że się u Ciebie nie sprawdził, ja byłam bardzo zadowolona i córka też. Może jakiś składnik podrażnia Ci skórę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba znalazłam winowajce, zauważyłam, że moja skóra źle reaguje na wszelkie PEG, a tu niestety w składzie to jest...

      Usuń
  2. Bardzo lubię te toniki. Miałam jeszcze wersję Glow :)

    OdpowiedzUsuń