piątek, 5 kwietnia 2019

Nuxe, Creme Prodigieuse Boost, Żelowy balsam do skóry wokół oczu



Znalazłam kolejny świetny krem pod oczy! Miałam obawy co do konsystencji tego produktu, wszak napisane jest że żelową miała być. Potrzebowałam akurat czegoś na noc, co dobrze byłoby gdyby fajnie nawilżało, a żel mi to wykluczał. Pomyliłam się! Konsystencja jest co prawda lekka, ale nawilżenie całkiem dobre. Pompka jest tu bardzo higienicznym i wygodnym rozwiązaniem. Balsam ma przepiękny jakby różany zapach, który pomimo moich wrażliwych oczu nie podrażnia ich. Tuż po nałożeniu czuć momentalne ukojenie skóry. Rewelacja! Mieliście coś z marki Nuxe?

3 komentarze:

  1. Nie miałam go, ale po recenzji akurat w ogóle nie jestem w stanie stwierdzić czy by mi pasował. Mam duże wymagania co do kremów pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za różanym zapachem :(

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za różanym zapachem, aczkolwiek jeśli by się spisywał...

    OdpowiedzUsuń