poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Matujący Puder w perełkach od Avon


Muszę wam powiedzieć, że Avon ostatnio pozytywnie mnie zaskakuje. Puder jest całkiem fajny. Nie dość, że faktycznie daje całkiem ładne, gładkie wykończenie na buzi, nie odbija światła przy robieniu zdjęć z flashem to jeszcze nieźle trzyma mat, na poziomie moich ulubionych pudrów ryżowych czy bambusowych oraz RCMA. Odcień fair jest prawie że transparentny, jestem mocno opalona i myślałam, że będzie zbyt jasny, jednak nie widać żeby rozbielał twarz. Jakie są wasze must have z Avonu?

2 komentarze:

  1. lubię kolorówkę z Avon - na przestrzeni lat sporo się zmieniło i poprawiło więc warto inwestować, tym bardziej, że ceny bardzo atrakcyjne :) fajnie sprawdza mi sie też podkład od Avon, ten super, trwały - jeżeli chodzi o "wielkie wyjścia" to nie ma sobie równych bo utrzymuje mi się na twarzy całą noc :D dlatego też postanowiłam sobie załozyć konto w Avon https://start.avonpolska.pl/zalozkonto i łatwiej mi teraz zamawiać sobie od nich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zużyje wszystkie zapasy podkładowe to o nim pomyślę, uwielbiam też kredkę żelową Avon Shock rewelacja!

    OdpowiedzUsuń