wtorek, 5 marca 2019

L'biotica, Kolagenowe płatki pod oczy



Kupiłam te płatki, ponieważ skusiła mnie stosunek ceny (ok. 8 zł) do ilości (3 szt). Niestety jestem zawiedziona. Te płatki wyglądają inaczej niż większość dostępnych w drogerii, ponieważ nie są żelowe, jest to coś w rodzaju plastra przyklejanego pod oczy. Nie odczuwam różnicy w nawilżeniu czy wyprasowaniu zmarszczek po ich użyciu. Skóra może jest ciut napięta ale jest to efekt wyprasowania skóry pod płatkiem podczas półgodzinnego noszenia, który znika po kilku minutach. Można powiedzieć, że zaliczyłam kolejny bubel tej marki. Serio przestaję wierzyć, że mają jakiś kosmetyk, który spełni moje oczekiwania.

4 komentarze:

  1. Szkoda :( Tej marki lubię produkty do włosów. Co do twarzy, nie mam przekonania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jeszcze nic się nie sprawdziło od niach ani do stóp, ani do twarzy ani tym bardziej do włosów...

      Usuń
  2. Nie używałam nigdy tych płatków, ale szkoda że nie sprawdziły się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń