czwartek, 31 stycznia 2019

Oriflame, Baza pod cienie do powiek The ONE - 34445



Idąc za radą m.in. "Maxineczki", wszak makijażystki, do tej pory używałam pod cienie korektorów (najczęściej Collection Lasting Perfection), jednak gdy składałam zamówienie z Oriflame i zobaczyłam bazę w promocji, stwierdziłam, że spróbuję tego wynalazku. I wiecie co? Nie wrócę do korektora! Korektory miały to do siebie, że większość z nich zastygała, a jak nie zastygała to osiadała na skórze i traciły szybko swoją przyczepność, z bazą jest inaczej. Jest ona śliska i możecie się na niej bawić cieniami ile chcecie (blendować i blendować), zanim zadowoli was efekt. Baza podobnie jak korektor podbija kolor cieni, utrzymują się one na powiece cały dzień bez szwanku. Używacie bazy pod cienie? Jakie są wasze ulubione?

2 komentarze:

  1. Miałam jakąś bazę z Avon, ale nie do końca mi podpasowała. Poza tym, rzadko maluję się cieniami, bo nie bardzo mi to wychodzi :p

    OdpowiedzUsuń
  2. o! właśnie sobie przypomniałam, że też taką dostałam.. hmm... gdzie ona jest :)

    OdpowiedzUsuń