czwartek, 1 marca 2018

Maroko, pumeks Hammam



Najlepszy zdzierak do stóp jaki miałam w swoim niestety już prawie 28 letnim życiu! Nie chcę być obrzydliwa, więc jeśli coś konsumujecie to odstawicie lub przeczytajcie to później. Gdy zobaczyłam go w Rossmannie to na początku byłam sceptycznie nastawiona, bo trochę nie wierzyłam, że produkt o takiej strukturze zrobi cokolwiek. Robi i to sporo, naprawdę zdziera skórę! Stopy może nie są tak gładkie jak po skarpetkach  złuszczających, ale bardzo im blisko do tego efektu.

3 komentarze:

  1. Zawsze się zastanawiałam, mijając ten produkt, jak się go używa, teraz po części wiem :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o takim produkcie :P
    http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaka jest jego cena i gdzie można nabyć? Ciagle mam problemy z piętami i jestem z tych, którzy wciąż szukają rozwiązań doskonałych ;) być może ten pumeks to nadzieja dla mych stóp.

    OdpowiedzUsuń