wtorek, 13 marca 2018

L’Oréal Paris, True Match Minerals, puder mineralny


Miała któraś z was do czynienia z tego typu produktem? Bo ja powiem szczerze, że nie wiem co o nim myśleć. Myślałam, że będzie to fajny kosmetyk, który zaoszczędzi mi czas na nakładanie makijażu a tymczasem nie mogę się przekonać do jego używania. Na podkład ciężko go wydobyć z opakowania i nałożyć jako puder z kolei na sam krem czy bazę wg mnie nie ma praktycznie krycia. Może byłby idealny dla osób z nieskazitelną skórą, ale minerały są raczej dedykowane osobom z cerą problematyczną, gdyż niejako ją leczą. Próbowała też nakładać go zwilżonym w wodzie termalnej pędzlem i nie przekonał mnie do siebie. Jest też za ciemny. Kosztuje czapkę pieniędzy jak to Loreal. Jakie są wasze odczucia po stosowaniu tego produktu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz