piątek, 22 kwietnia 2022

Tołpa Dermo Body Cellulite multi serum antycellulitowe, 250 ml

 


Nie wiem skąd tołpa bierze te opisy na swoich kosmetykach zwłąszcza tych o własciwościach "odchudzjących" ale jestem tu dla Was od tego żeby je zweryfikować. Producent nakazuje stosować produkt codziennie rano, ja robię to i rano i wieczorem, obiecuje - 6 cm w talii, jak nie trudno się domyślić nic takiego nie nastąpiło, podobnie z redukcją celluitu, nie zauważyłam by stał się chociaż odrobinę mniejszy. Konsystencja produktu jest lekka i kremowa i zapach zdecydowanie przyjemniejszy niż w wersji wyszczuplajaco-modelującego koncentratu, o którym pisałam miesiąc temu. Na duży plus pompka. Ja więcej nie kupię, ponieważ nawet w promocji cena jest dwukrotnie wyższa niż balsamy tego typu np. Eveline.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz