czwartek, 6 czerwca 2019

Oriflame, Płyn micelarny Diamond Cellular - 21339


Miałam chwilowe zaćmienie umysłu i mnie poniosło  z zakupem, ponieważ ten płyn kosztuje w cenie regularnej bagatela 70 zł za 200 ml, gdyż zawiera wyciąg z białej trufli. Oczywiście ja łowczyni promocji dałam na niego na przecenie 16 zł! Uważam, że to i tak sporo jak na 200 ml względem produktów drogeryjnych. Cała seria ma "dziwny" zapach, jakby luksusowy ale wybijają się w nim akordy starszej pani, niemniej jednak produkt działa i faktycznie dobrze zmywa makijaż, a jak wiecie mój zawsze należy do konkretnych. Jeśli miałabym się do czegoś przyczepić to pompka, niby działa, ale dozuje zbyt małą ilość produktu i żeby nasączyć wacik muszę ją nacisnąć 5 razy, a takich wacików przy demakijażu zużywam cztery... łatwo policzyć, że można się bezsensownie namachać. Ponadto płyn ma właściwości tonizujące zatem nie trzeba go potem zmywać. Mnie to nie przekonuje, jak nie umyję po demakijażu twarzy wodą z żelem to mam wrażenie, że do najczystszych ona nie należy. 

1 komentarz:

  1. Ostatnio się nad nim zastanawiałam, w sumie dobrze, że się nie skusiłam bo cena faktycznie jest wysoka.

    OdpowiedzUsuń