piątek, 24 sierpnia 2018

Mexx, Festival Summer, woda toaletowa dla kobiet 25 ml



Ja wiem, że w moim wieku, gdzie mi do trzydziestki bliżej niż dalej, powinnam się ogarnąć i zacząć używać jakichś bardziej poważnych perfum, ale... Nos nie sługa, kompozycje, które mają w sobie słodkie owoce podobały mi się od zawsze. Do moich faworytów do tej pory należały: Police To be Woman czy MissO Fashion Princess od Oriflame (niestety już wycofane). Więc jeśli tak jak ja lubicie perfumy w tym klimacie, to będzie to produkt dla was. Zapach ten jest po prostu perfekcyjny, beztroski, idealny na lato! To jeden z tych rodzajów zapachów, który możecie zastosować jako aromaterapię, poprawa kiepskiego humoru gwarantowana! Mała pojemność i dobrze zabezpieczone opakowanie idealnie sprawdzi się w podróży, kto wie może zabierzecie go na jakiś festiwal? 

1 komentarz:

  1. I ja bardzo lubię słodkie perfumy, mimo tego, że w moim wieku trzeba by było już trochę bardziej skłaniać się w kierunku tych elegantszych :D Na te od Mexx raczej się nie skuszę, bo widzę, że ma ananasa w składzie, a ja oj, nie lubię go, oj nie :D

    OdpowiedzUsuń