piątek, 27 kwietnia 2018

Jasmine Soothe Pedi In A Box Deluxe Zestaw Do Pedicure 4 Kroki


Ten produkt jest cudowny! Przepięknie pachnie jaśminem! Gdy otworzyłam saszetkę nr 1 z solą do stóp, przez głowę mi przeszło żeby zamiast wymoczyć sobie w niej stopy to dodać ją do kąpieli, ponieważ tak pięknie wyglądała (była fioletowa) i pachniała nieziemsko! Powstrzymało mnie tylko to, że nie mam wanny:D Peeling również cudnie pachniał i był jednym z bardziej gruboziarnistych jakich miałam okazję używać. Maseczka błotna w niczym nie przypominała testowanego przeze mnie błotnego koszmaru do ciała z Rossmanna, spodziewałam się, że będzie niezbyt ciekawie pachnieć, a tu spotkało mnie miłe zaskoczenie i znów cudny zapach jaśminu. Produkt był bardzo kremowy i nie zasychał nieprzyjemnie na skórze. Ostatni krok to balsam, nie nazwałabym go tak, ponieważ miał konsystencję gęstego kremu, który bardzo fajnie nawilżył skórę, a skoro on również cudnie pachniał i trochę go zostało to wsmarował go sobie w dłonie, w tej roli również sprawdził się wyśmienicie.

1 komentarz:

  1. Generalnie nie dbam aż tak o stopy, ale chyba bym musiała zacząć :D

    OdpowiedzUsuń