niedziela, 8 kwietnia 2018

Co warto kupić na promocji -55% w Rossmannie? Część 3!

Jutro rusza wielka promocja -55% w Rossmannie na kosmetyki kolorowe, więc postanowiłam wrzucić wam kilka moich ulubieńców,  które można dorwać taniej:

Lovely, Peach Desire, paleta cieni do powiek, 6 g
Maybelline, Total Temptation, Eyebrow Definer Pencil
Maybelline, Color Tattoo, cień do powiek, nude
Maybelline, Total Temptation Palette - Paletka cieni i rozświetlaczy
Lovely, Gold Highlighter, rozświetlacz do twarzy o ciepłym odcieniu
Wibo, Rice Powder, puder sypki
Wibo, Ultra Matte, matowa pomadka do ust z formułą długotrwałą
Rimmel, Stay Matte, szminka w płynie
L’Oréal Paris, Color Riche Shine, szminka
Lovely, K'Lips, pomadka i konturówka do ust



Oczywiście nie chcę powielać wiadomości z poprzednich wpisów, jak najbardziej, wszystko co polecałam ostatnio jest dalej aktualne. Podaję wam linki do poprzednich części:

https://anja-ori.blogspot.com/2017/10/co-warto-kupic-na-promocji-55-w.html
https://anja-ori.blogspot.com/2017/04/co-warto-kupic-na-promocji-55-w.html

5 komentarzy:

  1. ta paletka z Lovely mnie interesuje odkad wyszla :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest fajna, tylko cień w którym upatrywałam największego potencjału, czyli ten różowy, jest najsłabszym w palecie, z kolei beż jest zbyt ciemny pod łuk brwiowy... wkróce recenzja ze swatchami:)

      Usuń
  2. ja na pewni kupię tusz do rzęs i błyszczyk, a co jeszcze to nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noe wiem czy coś kupię... Może haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Paleta cieni,super zastanawiam się nad tuszem.
    Zapraszam dko mnie.

    OdpowiedzUsuń