środa, 13 grudnia 2017

MAC, Pomadka Russian Red



Wszyscy mają już swoją pomadkę MAC'a, w końcu mam i ja! Jest to idealny odcień głębokiej i nasyconej czerwieni. Jak na zwykłą, kremową pomadkę to bardzo długo trzyma się na ustach, przetrzymała jedzenie kanapek i picie herbaty z kubka. Zjadł się tylko jej nadmiar. Ma lekko waniliowy, bardzo przyjemny zapach i nie wysusza ust. Moja idealna czerwień zamknięta była w czarnym, minimalistycznym, klasycznym i eleganckim opakowaniu, którego design mówi: "musisz mnie mieć":) Śmiało mogę powiedzieć, że marka MAC będzie dla mnie niejako synonimem "szminki doskonałej". Uważam, że każda kobieta powinna mieć w swojej kosmetyczce swój idealny odcień czerwieni, żaden inny nie dodaje tak bardzo kobiecości, atrakcyjności i pewności siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz