piątek, 15 grudnia 2017

Bell, HYPOAllergenic 5-in-1 Make-Up Foundation SPF 25 – Hypoalergiczny kremowy podkład matujący 5w1






U mnie się nie sprawdził. Mam cerę mieszaną. Powchodził mi w pory (nakładany BB trochę mniej niż palcami czy dołączoną gąbką). Nawet po przypudrowaniu i dotknięciu skóry palcem, schodzi w całości z miejsca dotknięcia. Kolor jest dla mnie zbyt pomarańczowy. Producent obiecuje, że podkład ma matowić, nic z tych rzeczy! Buzia świeci się już po godzinie. Zatem kolejna funkcja jako bazy też nie jest spełniona. Puder? Zdecydowanie nie przy mieszanej cerze, chyba że chcecie się błyszczeć jak bombka w Boże Narodzenie. Krycie ma średnie, więc nie wiem czy byłby w stanie zastąpić korektor. Dawno nie miałam takiego podkładowego koszmarka, bardzo przypomina mi testowany rok temu podkład w musie od Maybelline. Prawdopodobnie sprawdzi się u osób ze skórą suchą, bo będzie ją nawilżał swoją tłustą konsystencją.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz