poniedziałek, 18 grudnia 2017

Bell, HYPOAllergenic Fixing Mat Loose Powder – Hypoalergiczny sypki puder utrwalający


Puder mimo tego, że na zdjęciu wygląda lekko przerażająco biało, nie bieli twarzy. Jest minimalnie gorszy od moich ulubieńców m.in. pudru bambusowego z Paese czy Ecocery, Ben Nye, RCMA, czy chociażby Wibo ryżowego czy bananowego. Mat na mojej mieszanej buzi utrzymuje się odrobinę krócej, ale nadal jest to kilka godzin. Dobrze współgra z podkładem.  Mam małe zastrzeżenie co do opakowani i czarnej gąbki. Nie widać tego na zdjęciu ale gąbka gubi małe, czarne mikro włoski i na tym białym tle wygląda to strasznie. Wiem, czepiam się ale jestem estetą i takie coś strasznie rzuca mi się w oczy. Nigdzie nie dopatrzyłam się ile jest tego produktu. Pudełko jest mniejsze od tych wspomnianych wcześniej z Wibo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz