poniedziałek, 11 grudnia 2017

Clinique, Eyeliner Pretty Easy


Czarna kreska na oku to mój znak rozpoznawczy, nie zliczę ile drogeryjnych eyelinerów przewinęło się przez moje "oczy". Żaden z nich nie dorósł do pięt JEMU. W końcu nabyłam obiekt moich westchnień! To nie jest zwykły eyeliner, to jest cudo! Ten produkt sam robi idealne i równe kreski za jednym pociągnięciem. Końcówka nie jest zwykłą gąbką jak w produktach tego typu tylko ultra precyzyjnym pędzelkiem. Za jego pomocą nawet niewprawiona osoba jest w stanie z łatwością zrobić sobie wymarzoną jaskółkę. Eyeliner jest bardzo dobrze napigmentowany, kreska nim wykonana ma odcień głębokiej czerni. Muszę też dodać, że z racji tego iż jestem okularnicą, moje patrzałki są dość wrażliwe, jednak ten produkt ich nie podrażnia. Mój ideał, eyeliner doskonały, wart każdej złotówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz