czwartek, 20 lutego 2014

Podkład Perfect Fusion - 26594





Nałożyłam go na buzię i … mam deja vu! Jeśli znacie krem do twarzy BB jest to prawie taki sam kosmetyk. Prawie, bo różni się opakowaniem (w tym produkcie szklane z pompką bardzo estetycznie wygląda), krycie takie samo, zapach i konsystencja też, czas pozostawania na mojej mieszanej twarzy też podobny czyli niezbyt długi (z zegarkiem na ręku nie mierzyłam). Fajnie też wtapia się w cerę, nie robi efektu maski. Jak zobaczyłam jego uderzające podobieństwo do kremu BB to sięgnęłam po składy obu produktów i zdziwienia nie było, otóż różnią się tylko trzema składnikami i ilością niektórych. Więc po co przepłacać? Sięgnijcie po BB! Jestem zawiedziona trochę firmą Oriflame, bo skoro BB się sprzedało to postanowili go przepakować i sprzedać drożej pod inną nazwą, często robią tak z kosmetykami, które wycofują wtedy właśnie różnią się one kilkoma składnikami lub ich ilością i ceną (zazwyczaj droższą), ale dwa takie same produkty w ofercie tylko od inną nazwą to dla mnie lekkie przegięcie. Osobiście mimo odrobinę lepszego krycia w tym produkcie pozostanę przy podkładzie Everlasting, nie wykluczam, że z tym też się jeszcze spotkamy jeśli wyżej wspomnianego nie znajdę pod ręką. Na zdjęciu odcień Ivory. 4/5

Produkt dostępny w katalogu 4, na s. 40, w cenie 32,90.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz