środa, 26 lutego 2014

Czego mi brakuje w Oriflame?

Plastry do oczyszczania nosa.




Mam problem z wągrami na nosie i powiem tak, wszystkie plastry tu widoczne dają taki sam efekt. Te w kolorowym kartoniku kupiłam w promocji w Biedronce (niesamowicie śmierdzą) kosztują około 8 zł za 6 sztuk, wcześniej kupowałam plastry firmy BEAUTY FORMULAS, koszt w zależności od miejsca około 15 zl za 6 sztuk. Srebrzyste opakowanie to pasek firmy "Pretty" zakupiony na allegro w cenie 1,50 zł. No i na koniec plastry w żelu firmy AVON. Ich cena to około 17 zł jak są w promocji a stosuje je już kilka miesięcy i są bardzo wydajne, więc jest to opcja najtańsza i przy niej zostanę póki nie znajdę czegoś lepszego, żadne plastry nie usuwają mi niestety wszystkich zanieczyszczeń z nosa. Likwidują mniej więcej połowę wągrów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz