niedziela, 18 lutego 2018

Ziaja, Antyperspirant Bloker


Pokładałam w tym produkcie ogromne nadzieje, jednak trochę się zawiodłam. Owszem działa, zostawia pachę suchą, jednak pot gdzieś musi wyleźć, więc jest wszędzie tylko nie w miejscu aplikacji produktu! Po drugie "system" nakładania u mnie się nie sprawdził, gdyż producent zaleca najpierw aplikować na noc 2-3 razy z rzędu, a potem 1-2 razy w tygodniu. Aplikowałam go najpierw przez 3 noce z rzędu, potem dwa razy w tygodniu na noc i niestety, moja pacha jest sucha tylko następnego dnia...

4 komentarze:

  1. Znam to stosowanie antyperspirantów , i to bardzo dobrze. Ja zawsze stosuję codziennie i to nie bloker, bo jak napisałaś, pot musi gdzieś wyjść, tylko bardziej naturalne rzeczy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za komentarz, chyba będę go używać jak mówisz, codziennie jak zwykły antyperspirant:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam swój ulubiony od lat Vichy i nie zmieniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go nigdy i w sumie może to lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń