wtorek, 9 stycznia 2018

Inveo - Henna i wypełniacz do brwi

Zarówno henna jak i wypełniacz do brwi są dostępne w dwóch wariantach kolorystycznych czarnym i brązowym. Na zdjęciu zestaw w wersji czarnej.


Nie ukrywam, że to kolor był czynnikiem decydującym o przetestowaniu tego produktu. Moje brwi naturalnie są czarne, ale nie kruczoczarne tylko powiedziałabym raczej, że jest to taki wypłowiały czarny, więc szukałam czegoś co wzmocni ich naturalny kolor.



Wypełniacz ma bardzo wygodny aplikator, którym z łatwością podkreślimy brwi, gdy nie mamy czasu na aplikację henny. Utrzymuje się na włoskach bez zarzutu cały dzień. jest to fajne rozwiązanie, gdy chcemy zrobić brwi a nie mamy czasu na zabawę z pomadą.


Do tej pory do wzmocnienia ich koloru używałam henny do brwi Refectocil w odcieniu Shwarz. Z kolei w codziennym makijażu zawsze używałam produktów w odcieniu ciemnej czekolady, bo nigdzie nie mogłam znaleźć czegoś bardziej zbliżonego do ich koloru.


Henna również jest bardzo łatwa w aplikacji i idealnie przyciemnia brwi, chyba trafi do moich ulubieńców, ponieważ Refectocil nie był taki przyjemny w użytku, gdyż trzeba było wymieszać go z wodą utlenioną. W tym produkcie urzekło mnie też to, że na opakowaniu jest nie tylko pełen opis produktu ale również instrukcja z rysunkiem jak wyznaczyć sobie perfekcyjną brew.

Produkt na brwiach prezentuje się następująco:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz