sobota, 13 stycznia 2018

Cosnature - serum do twarzy i olejek do ciała.

Naturalny aromatyczny migdałowo-kokosowy olejek do pielęgnacji ciała



Olejki, w odniesieniu do innych kosmetyków zagościły w mojej kosmetyczce całkiem niedawno, ale skradły moje serce dość szybko. Do czego można ich używać?

- do kąpieli
- po kąpieli zamiast balsamu
- do masażu ciała
- do zmywania makijazu
- do łączenia z glinką jako maseczka.

Ostatnio miałam możliwość testowania olejku migdałowo-kokosowego od Cosnature. Sprawdza się on w każdej z wymienionych kwestii w 100%. Do tego przepięknie słodko pachnie, jakby marcepanem. Jak na olejek nie jest uciążliwy w stosowaniu, dość szybko się wchłania, nawilża i zostawia skórę przyjemną w dotyku. Jest też dość wydajny. A co najważniejsze, jest naturalny! Polubiliśmy się.

Naturalne multiwitaminowe serum przeciwzmarszczkowe



Serum do twarzy, to produkt bez którego nie wyobrażam już sobie mojej codziennej pielęgnacji. Sam krem przestał mi wystarczać, nie daje mojej skórze dostatecznego nawilżenia. Serum ma lekką konsystencję, dobrze nawilża, idealnie współgra z moim kremem do twarzy marki Oriflame. Bardzo podoba mi się opakowanie typu airless, nic się nie zmarnuje!

Produkty Cosnature są idealne dla Vegan, nie zawierają, konserwantów, silikonu, parabenów

Olejek kosztuje 29,49zł/100ml stacjonarnie dostaniecie go w: Hebe, Apteki DOZ, Apteki Cefarm, Drogerie Eko.

Olejek i serum testowałam dzięki uprzejmości twojezrodlourody.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz