piątek, 14 października 2016

TAG o mnie

1. Jak masz na imię? Ania.

2. Kiedy masz urodziny? 12.07

3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie? Już nie studiuję, studiowałam dziennikarstwo o komunikację społeczną oraz pedagogikę-edukację wczesnoszkolną i przedszkolną
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę? Tak.
5. Jakiej muzyki słuchasz? Rockowej.
6. Czy pracujesz? Tak.
7. Czego szukasz w drugiej osobie? Zrozumienia.
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno? Do przyjaciół.
9. Ulubione jedzenie? Nie mam ulubionego dania, ogólnie jestem małym żarłoczkiem i lubię bardzo dużo rzeczy, ale kuchnia polska i włoska to coś po co sięgam najczęściej.
10. Ulubiona część garderoby? Buty.
11. Czy masz zwierzątka? Tak, jedno.

12. Ulubione miejsce? Mój pokój.
13. Czy masz drugie imię? Nie.
14. Ulubiony przedmiot w szkole? Historia.
15. Ulubiony napój? Woda z cytryną.
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie? Cohise "Letter From Hell"
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom? Wszelakie nieodbiegające od normy.
18. Czy uprawiasz jakieś sporty? Aktualnie nie.
19. Ulubiona książka? "Za murami poprawczaka" Ryszarda Makowskiego.
20. Ulubiony kolor? Fiolet.
21. Ulubione zwierzątko? Brak.
22. Ulubione perfumy? Enigma z Oriflame.
23. Ulubione święto? Boże Narodzenie
24. Czy skończyłaś liceum? Tak.
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy? Tak ,raz.
26. Czy mówisz w innych językach? Trochę po angielsku.
27. Czy masz rodzeństwo? Tak, dwóch młodszych braci.
28. Ulubiony sklep? Rossmann.
29. Ulubiona restauracja? Brak.
30. Czy lubisz szkołę? Nie, ponieważ w niej pracuję.
31. Ulubiony youtuber? Tati -chyba amerykanka, to co ona potrafi wynaleźć z nowinek to nawet mi sę nie śniło.
32. Ulubiony film? Pulp Fiction
33. Ulubiony program w telewizji? Nie mam telewizora i nie oglądam telewizji.
34. PC czy Mac? Toshiba;p
35. Jaki masz telefon? Huawei Pro Lite 8
36. Ile masz wzrostu? 163 cm,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz