sobota, 22 października 2016

Nivea - mus pod prysznic





Ostatnio w mojej kosmetyczce pojawia się dużo produktów Nivea, cenię sobie bardzo m.in. balsamy pod prysznic, które były swego rodzaju novum na polskim rynku kosmetycznym. Jak wiecie uwielbiam testować nowości kosmetyczne, a ten mus jest właśnie takim produktem. Bardzo przyjemnie pachnie, łatwo rozprowadza się na wilgotnej skórze i daje uczucie natychmiastowego nawilżenia. Ponadto świetnie oczyszcza i nie podrażnia mojej wrażliwej skóry. Jestem zachwycona jego innowacyjną formułą. Łatwy sposób aplikacji, również przemawia na jego korzyść no i mam wrażenie, że zużywa się wolniej niż zwykły żel pod prysznic. Same zalety, wad się nie dopatrzyłam. Na pewno kupię kolejne opakowania, ponieważ jest w kilku wariantach do wyboru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz