poniedziałek, 27 czerwca 2016

TAG: WOULD YOU RATHER / CZY WOLAŁABYŚ?



1.Czy wolałabyś stracić wszystkie swoje maskary, eyelinery, pomadki i błyszczyki czy stracić wszystkie palety cieni?

Zdecydowanie wolałabym stracić palety cieni, ponieważ nie mam ich dużo w swojej kolekcji i w każdej chwili mogę zastąpić je pojedynczymi cieniami. Bez tuszu do rzęs, eyelinera, pomadki i błyszczyka zdecydowanie byłoby mi żyć trudniej.

2.Czy wolałabyś zgolić głowę na łyso czy nigdy nie móc obciąć włosów?

Opcja druga, nawet jak włosy urosły by mi tak że wlokły by się za mną po chodniku, zawsze mogłabym je zebrać w koka, za to paradowanie z łysym łbem byłby dla mnie traumatycznym przeżyciem.

3.Czy wolałabyś mieć koralowe czy różowe policzki?

Uważam, że lepiej wyglądam w koralu

4.Gdybyś miała 1000$ do wydania to wolałabyś kupić ubrania czy kosmetyki do makijażu?

Cyba jednak kosmetyki, bo wciąż wiele z moich kosmetycznych zachcianek jest poza moim zasięgiem finansowym. Do ubrań nie przywiązuje dużej wagi.

5.Czy wolałabyś nałożyć pomadkę jako eyeliner czy eyeliner jako pomadkę?

Pomadka jako eyeliner, w zimnym filetowym odcieniu pięknie podkreśliłaby moją tęczówkę.

6.Czy wolałabyś kupować tylko w MAC czy tylko w Perfumerii Sephora?

Sephora, ponieważ ma większy asortyment jeśli chodzi o marki.

7.Czy wolałabyś do końca życia używać jednego cienia do powiek czy jednej pomadki?

Jednego cienia do powiek, nie wyobrażam sobie, że mogłabym całe życie chodzić w jednej pomadce, za bardzo lubię zmieniać kolory na ustach.

8.Czy wolałabyś nosić zimowe ubrania latem czy letnie zimą?

Zimowe latem, jestem zmarzluchem.

9.Czy wolałabyś nosić jasny czy ciemny lakier na paznokciach przez cały rok?

Lepiej czuję się w ciemnych barwach.

10.Czy wolałabyś przestać używać swojego ulubionego produktu do oczu czy do ust?

Do oczu, ponieważ nie mam żadnego ulubieńca. Z kolei jeśli chodzi o usta, nie wyobrażam sobie rozstania z Revlonem "Love That Red" albo Max Factor Lipfinity.

11.Czy wolałabyś nosić włosy związane w kucyk czy wypierdziany koczek?

Zdecydowanie kucyk.

12.Czy wolałabyś nigdy nie móc pomalować paznokci czy nigdy nie nałożyć błyszczyku?

Jeśli mogłabym mieć na pazurach bezbarwną odżywkę to wybieram to pierwsze, jeśli nie to rezygnuję z błyszczyku na rzecz pomadki.

13.Czy wolałabyś zgolić brwi i nie mieć ich w ogóle czy malować je markerem?

Nie wyobrażam sobie nie mieć brwi, wolę marker.

14.Czy wolałabyś żyć bez makijażu czy bez lakieru do paznokci?

Jest to ciężkie pytanie, ponieważ nienawidzę mieć nagich paznokci, wystarczy bezbarwna odżywka i już mi lepiej. Ale nagiej twarzy to już w ogóle nie jestem sobie w stanie wyobrazić. Makijaż to piękna sprawa, umiejętnie zrobiony tuszuje nasze mankamenty i wydobywa zalety. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz