środa, 29 czerwca 2016

TAG: All about eyes - wszystko o oczach

1.Ulubiony krem/serum pod oczy?

Nie mam ulubieńca typowego pod oczy, ale najlepiej do tej pory w okolicy oka sprawdzał się krem uniwersalny z Oriflame.

2. Ulubiony korektor pod oczy?

Collection 2000 - zatuszuje każdą nieprzespaną noc.

3. Ulubiony produkt do brwi?

Paleta do brwi z Oriflame.

4. Ulubiona baza pod cienie?

Korektor Collection 2000

5. Ulubiona paletka cieni? (musisz wybrać jedną)

Makeup Revolution Paleta cieni ICONIC 3

6. Ulubiony płyn do zmywania makijażu oczu?

BeBeauty- Nawilżający płyn micelarny

7. Ulubiony tusz do rzęs?

Rimmel, Wonder’full Volume Colourist, maskara
Nie dość, że wyciąga rzęsy aż  po brwi to jeszcze regularnie stosowana przyciemnia je. Pożegnaliśmy się z henną.

8. Ulubiony eyeliner? (żelowy, kredka, w pisaku?)

Nie znalazłam jeszcze swojego ulubieńca.

9. Ulubiony pojedynczy cień?

Makeup Revolution, Awesome Metals Eye Foils - Cień foliowy do powiek Emerald Goddess
To co ten cień robi na oku to istna poezja.

10. Ulubione okulary przeciwsłoneczne?

Nie mam ulubionych, ponieważ jestem krótkowidzem. Mam jedne okulary przeciwsłoneczne, nawet nie wiem jakiej marki, które musza mieć szkła o odpowiedniej mocy. Zazdroszczę wszystkim, którzy mogą sobie co sezon kupować nowe, a przede wszystkim, że widzą się w nich, ja nawet jak jakieś przymierzam to muszę nos przykleić do lustra inaczej nie dojrzę się w nim wcale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz