wtorek, 19 stycznia 2016

Body Club, Perełki do kąpieli




Perełki kupiłam w Biedronce, chwilę się z tym zakupem "gryzłam", ponieważ nigdy nie miałam tego typu produktu, a za raptem kilka perełek miałam zapłacić 8 zł. Ich ilość wydawała mi się niezbyt wystarczająca na jedną kąpiel. Doczytałam na opakowaniu, że wystarczą dwie na jedną sesję w wannie. W opakowaniu miałam trzy jabłuszka, dwie truskawki i dwie gruszki. Zapach z pojemniczka nie był zachęcający, wręcz nieciekawy, ale to chyba dlatego, że te 3 aromaty pomieszały się. Po wrzuceniu do wanny pierwszych trzech jabłuszek uwolnił się ich zapach i cała łazienka wypełniła się aromatem zielonych jabłek, coś niesamowitego. Zdążyłam przetestować dopiero jabłuszka. Jeśli zastanawiacie się nad zakupem to polecam. Perełki zawierają w sobie olejek, więc nie dają piany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz