sobota, 18 lipca 2015

Puder prasowany The ONE Matte Velvet - 31592




Kolejny kosmetyczny koszmarek firmy Oriflame. Moja lista zażaleń jest długa jeśli chodzi o ten produkt. Po pierwsze opakowanie jest z kiepskiej jakości plastiku ze skazami, po drugie, wraz z drugim otwarciem odkleiło się lusterko. Jeśli chodzi o sam produkt to jest o wiele za jasny dla mnie (ciemny w poprzedniej wersji wyglądał jak bronzer, dlatego zdecydowałam się tym razem na jasny). Aplikacja dołączoną gąbką powoduje, że zamiast nakładać puder, zbieram z twarzy podkład! Nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się coś takiego. Ponadto, po pierwszej aplikacji pojawiły się grudki w produkcie. Dawno się tak mocno nie zawiodłam na produkcie z Oriflame. Poszedł do zwrotu. szczerze odradzam.
Produkt dostępny w katalogu 11, na s. 54, w cenie 24,90.

2 komentarze: