środa, 10 lipca 2013

Zapachowe mgiełki do ciała Aimi: Heavenly Blossom - 26386, Mystic Caress - 26388, Whispering Breeze - 26387






Zacznę od zielonej: nie przypadła mi do gustu, ma w sobie coś co drażni mój nos, jest to zapach cięższy, ostry chyba za sprawą tego białego drewna.
Różowa ma  lekki, słodki, kwiatowy zapach. Powiedziałabym, że wiosenny  - letni. Wg mnie ta jest najładniejsza.
Pomarańczowa przypomina zapach orientu, jest ciepła, ale lekka, ogólnie ładna.
Mgiełki utrzymują się na skórze około pół godziny maksymalnie godzinę. 4/5
Produkty dostępne są w katalogu 11 na s. 70-73 w cenie 24,90.

2 komentarze:

  1. U mnie mgiełka trzyma się pół dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. to chyba zależy od tego jakie kto ma pH skóry, u mnie z zegarkiem na ręku przez 40 min zapach jest intesywny, później tak do godziny słabnie by zaniknąć totalnie, szkoda trochę, bo zapachy ładne:)

    OdpowiedzUsuń